Krajicek Foundation Jaarverslag 2018 online

Het Krajicek Foundation jaarverslag 2018 staat online. We delen onze (financiele) resultaten en laten je aan de hand van persoonlijke verhalen, foto's en infographics zien wat we hebben bereikt.

donderdag 11 juli 2019

Met trots presenteren we ons jaarverslag 2018. Een uitgebreid verslag van ons jaar. Door persoonlijke verhalen, foto’s en infographics laten we je graag zien wat we vorig jaar hebben bereikt.

Onze highlights
Iedere dag zetten wij ons in om er voor te zorgen dat ieder kind sociaal veilig en sportief kan opgroeien. Zo openden we maar liefst 6 nieuwe Krajicek Playgrounds, reikten we 185 studiebeurzen uit en organiseerden we 7 Krajicek Events. In ons jaarverslag delen we ook enkele van deze mooie en bijzondere momenten.

Ga naar de bijzondere momenten

Vier vrouwen over buiten spelen en sporten
Meer meiden op en rondom onze Krajicek Playgrounds. Een belangrijke doelstelling waar we ons ook in 2018 voor hebben ingezet. In ons jaarverslag lees je de verhalen van vier vrouwen, allen op een andere manier verbonden met de Krajicek Foundation, over hoe het is om vrouw te zijn en waarom juist buiten spelen en sporten voor deze doelgroep zo belangrijk is.

Ga naar de interviews

Bekijk ons jaarverslag online
Een samenvatting van ons jaarverslag kun je hier online bekijken. Je kunt er ook het volledige verslag downloaden. Liever een hard copy? Stuur dan een e-mail aan freia@krajicek.nl en we sturen je er zo snel mogelijk eentje toe.

Krajicek Foundation Gala in het teken van Girlpower

zaterdag 16 november 2019 De 17e editie van het Krajicek Foundation Gala stond volledig in het teken van GRLPWR. Meer vrouwelijke rolmodellen,

Vacature Junior Regiomanager Zuidwest-Nederland

Word jij onze nieuwe Junior Regiomanager Zuidwest-Nederland? vrijdag 1 november 2019 Steek jij graag de handen uit de mouwen? Hou je van