Krajicek Foundation Jaarverslag 2018 online

Het Krajicek Foundation jaarverslag 2018 staat online. We delen onze (financiele) resultaten en laten je aan de hand van persoonlijke verhalen, foto's en infographics zien wat we hebben bereikt.

donderdag 11 juli 2019

Met trots presenteren we ons jaarverslag 2018. Een uitgebreid verslag van ons jaar. Door persoonlijke verhalen, foto’s en infographics laten we je graag zien wat we vorig jaar hebben bereikt.

Onze highlights
Iedere dag zetten wij ons in om er voor te zorgen dat ieder kind sociaal veilig en sportief kan opgroeien. Zo openden we maar liefst 6 nieuwe Krajicek Playgrounds, reikten we 185 studiebeurzen uit en organiseerden we 7 Krajicek Events. In ons jaarverslag delen we ook enkele van deze mooie en bijzondere momenten.

Ga naar de bijzondere momenten

Vier vrouwen over buiten spelen en sporten
Meer meiden op en rondom onze Krajicek Playgrounds. Een belangrijke doelstelling waar we ons ook in 2018 voor hebben ingezet. In ons jaarverslag lees je de verhalen van vier vrouwen, allen op een andere manier verbonden met de Krajicek Foundation, over hoe het is om vrouw te zijn en waarom juist buiten spelen en sporten voor deze doelgroep zo belangrijk is.

Ga naar de interviews

Bekijk ons jaarverslag online
Een samenvatting van ons jaarverslag kun je hier online bekijken. Je kunt er ook het volledige verslag downloaden. Liever een hard copy? Stuur dan een e-mail aan freia@krajicek.nl en we sturen je er zo snel mogelijk eentje toe.

Word jij onze nieuwe Eventmanager?

donderdag 5 september 2019 Ben jij een organisatietalent, hou je van sport en wil je jouw kwaliteiten inzetten voor het goede doel? Dan

Vacature medewerker Back Office & Database Koningsspelen...

dinsdag 30 juli 2019 Voor de periode september 2019 tot en met mei 2020 zijn de Koningsspelen voor 3 dagen per week op zoek naar een Medewerker