Krajicek Foundation Jaarverslag 2017

In 2017 vierde de Krajicek Foundation haar 20-jarige bestaan. In het jaarverlsag 2017 blikken wij terug op dit bijzondere en feestelijke jaar.

Het Krajicek Foundation Jaarverslag 2017 staat nu online.

In het jaarverslag -vol persoonlijke verhalen, foto’s en infographics- geven we je een overzicht van wat de Krajicek Foundation in 2017 heeft gerealiseerd; waar het geld vandaan is gekomen en waaraan het is uitgegeven. We laten je zien wat de impact is van ons werk in aandachtswijken, staan uitgebreid stil bij ons jubileumjaar en blikken vooruit op onze plannen voor de komende jaren.

Klik hier om de online versie van het jaarverslag te bekijken.

Wil je liever een hard copy van het jaarverslag ontvangen? Stuur dan een e-mail aan freia@krajicek.nl met daarin jouw contactgegevens.

Aftrap nieuw studiejaar Krajicek Kick Off 2018/19

dinsdag 16 oktober 2018 Met bijna 200 Krajicek Scholarshippers, sportleiders en vrijwilligers is het nieuwe studiejaar tijdens de Krajicek

Krajicek Tournament Day 2018

maandag 1 oktober 2018 Met ruim 300 kinderen van 30 verschillende Krajicek Playgrounds was de NDSM-Loods in Amsterdam gisteren het domein