Krajicek Foundation Jaarverslag 2017

In 2017 vierde de Krajicek Foundation haar 20-jarige bestaan. In het jaarverlsag 2017 blikken wij terug op dit bijzondere en feestelijke jaar.

Het Krajicek Foundation Jaarverslag 2017 staat nu online.

In het jaarverslag -vol persoonlijke verhalen, foto’s en infographics- geven we je een overzicht van wat de Krajicek Foundation in 2017 heeft gerealiseerd; waar het geld vandaan is gekomen en waaraan het is uitgegeven. We laten je zien wat de impact is van ons werk in aandachtswijken, staan uitgebreid stil bij ons jubileumjaar en blikken vooruit op onze plannen voor de komende jaren.

Klik hier om de online versie van het jaarverslag te bekijken.

Wil je liever een hard copy van het jaarverslag ontvangen? Stuur dan een e-mail aan freia@krajicek.nl met daarin jouw contactgegevens.

Run Like Never Before voor de 7e keer georganiseerd

vrijdag 1 juni 2018 Op vrijdag 1 juni organiseerde SAP voor de zevende keer de Run Like Never Before in Den Bosch. In een estafette lopen

Simone Richardson nieuwe algemeen directeur per 1 juni

maandag 28 mei 2018 Per 1 juni 2018 wordt Simone Richardson de nieuwe algemeen directeur van de Krajicek Foundation. Zij volgt hiermee Liesbeth