Krajicek Foundation Jaarverslag 2017

In 2017 vierde de Krajicek Foundation haar 20-jarige bestaan. In het jaarverlsag 2017 blikken wij terug op dit bijzondere en feestelijke jaar.

Het Krajicek Foundation Jaarverslag 2017 staat nu online.

In het jaarverslag -vol persoonlijke verhalen, foto’s en infographics- geven we je een overzicht van wat de Krajicek Foundation in 2017 heeft gerealiseerd; waar het geld vandaan is gekomen en waaraan het is uitgegeven. We laten je zien wat de impact is van ons werk in aandachtswijken, staan uitgebreid stil bij ons jubileumjaar en blikken vooruit op onze plannen voor de komende jaren.

Klik hier om de online versie van het jaarverslag te bekijken.

Wil je liever een hard copy van het jaarverslag ontvangen? Stuur dan een e-mail aan freia@krajicek.nl met daarin jouw contactgegevens.

Kom jij stage lopen bij de Krajicek Foundation?

woensdag 16 januari 2019 STAGE VEILIGHEIDSONDERZOEK (HBO/WO – periode februari t/m juni 2019) De Krajicek Foundation zoekt een enthousiaste

Eerste sportoverkapping in Rotterdam geopend!

donderdag 20 december 2018 Gisteren is in de Rotterdamse wijk IJsselmonde de eerste sportoverkapping feestelijk geopend. De opening was