Jaarverslag 2016 vol persoonlijke verhalen

In het ‘Krajicek Foundation Jaarverslag 2016’ dat vol staat met persoonlijke verhalen, foto’s en infographics geven we je een overzicht van wat we in 2016 gerealiseerd hebben. We laten zien wat de impact is van wat we doen op kinderen in aandachtswijken, we geven een inkijkje in onze projecten en we blikken vooruit op ons 20-jarig bestaan. Natuurlijk laten we ook zien waar het geld vandaan kwam en waaraan het is uitgegeven.

Onze relaties ontvangen medio augustus een hardcopy van het jaarverslag 2016.

Wil je het jaarverslag ook bekijken?
Je kunt het downloaden via deze link Krajicek Foundation Jaarverslag 2016 of een hardcopy aanvragen via info@krajicek.nl.

120ste Krajicek Playground geopend in Voorburg

woensdag 16 mei 2018 In Voorburg werd vanmiddag Krajicek Playground Corbulopark feestelijk geopend. De 120ste Krajicek Playground in de

In Memoriam: Prof. Dr. Paul Verweel

Met verdriet hebben wij kennis genomen van het overlijden van Prof. Dr. Paul Verweel. Van 2007 tot 2013 heeft hij als hoogleraar aan de