Jaarverslag 2016 vol persoonlijke verhalen

In het ‘Krajicek Foundation Jaarverslag 2016’ dat vol staat met persoonlijke verhalen, foto’s en infographics geven we je een overzicht van wat we in 2016 gerealiseerd hebben. We laten zien wat de impact is van wat we doen op kinderen in aandachtswijken, we geven een inkijkje in onze projecten en we blikken vooruit op ons 20-jarig bestaan. Natuurlijk laten we ook zien waar het geld vandaan kwam en waaraan het is uitgegeven.

Onze relaties ontvangen medio augustus een hardcopy van het jaarverslag 2016.

Wil je het jaarverslag ook bekijken?
Je kunt het downloaden via deze link Krajicek Foundation Jaarverslag 2016 of een hardcopy aanvragen via info@krajicek.nl.

“Iedereen wist: hier moet je zijn”

‘De dag dat ik eindelijk lid mocht worden van de voetbalclub – ik kan het nog voelen. Een paar vriendjes zaten er al en ik ging geregeld

Joëlle Witschge, Ramon Beuk en Robert Leroy lopen NY Marathon...

Den Haag, 27 oktober – De bekende Nederlanders Joëlle Witschge, topkok Ramon Beuk en zanger Robert Leroy staan op zondag 5 november samen