Jaarverslag 2016 vol persoonlijke verhalen

In het ‘Krajicek Foundation Jaarverslag 2016’ dat vol staat met persoonlijke verhalen, foto’s en infographics geven we je een overzicht van wat we in 2016 gerealiseerd hebben. We laten zien wat de impact is van wat we doen op kinderen in aandachtswijken, we geven een inkijkje in onze projecten en we blikken vooruit op ons 20-jarig bestaan. Natuurlijk laten we ook zien waar het geld vandaan kwam en waaraan het is uitgegeven.

Onze relaties ontvangen medio augustus een hardcopy van het jaarverslag 2016.

Wil je het jaarverslag ook bekijken?
Je kunt het downloaden via deze link Krajicek Foundation Jaarverslag 2016 of een hardcopy aanvragen via info@krajicek.nl.

Meer dan 800 kinderen sporten en spelen samen op de Grootste...

Rotterdam, 17 september 2017 – Op de Krajicek Playground Sportplaza Zuiderpark in Rotterdam hebben 800 kinderen in het bijzijn van oprichter

Dat ruige spel heeft me gevormd

Een vrije trap. Ik was een jaar of tien. De jongens op het voetbalveld waren al zeventien, achttien. “Neem jij ’m maar!” Het was stil.