Jaarverslag 2016 vol persoonlijke verhalen

In het ‘Krajicek Foundation Jaarverslag 2016’ dat vol staat met persoonlijke verhalen, foto’s en infographics geven we je een overzicht van wat we in 2016 gerealiseerd hebben. We laten zien wat de impact is van wat we doen op kinderen in aandachtswijken, we geven een inkijkje in onze projecten en we blikken vooruit op ons 20-jarig bestaan. Natuurlijk laten we ook zien waar het geld vandaan kwam en waaraan het is uitgegeven.

Onze relaties ontvangen in de eerste week van juli een harcopy van het jaarverslag 2016.

Wil je het jaarverslag ook bekijken?
Je kunt het downloaden via deze link Jaarverslag 2016 of een hardcopy aanvragen via info@krajicek.nl.

Meer dan 150 meiden aanwezig tijdens ons 2e Meiden Event. Wat...

Zondag 2 juli – Met 150 deelnemers was het Krajicek MeidenEvent dat op zondag 2 juli plaatsvond een groot succes. Er werd leuk

Tientallen buurtbewoners aanwezig bij opening Krajicek Playground...

Tilburg, vrijdag 9 juni 2017 – Tientallen buurtbewoners waren vrijdag 9 juni aanwezig bij de feestelijke opening van Krajicek Playground