Corporate Partners

Corporate Partners

Nog meer kinderen in hun ontwikkeling stimuleren. Dat kunnen we helaas niet alleen en daarom zijn we blij met de steun van onze partners. Organisaties die hun maatschappelijke verantwoordelijkheid willen nemen en hun ogen en oren openen voor de wereld om zich heen. De Krajicek Foundation zet zich heel graag samen met haar partners langdurig in om hun MVO-beleid vorm te geven. Waar de ene organisatie ons steunt met kennis en kunde, brengt een ander liever geld in om meer scholarshippers te kunnen funden.

Het is allemaal bespreekbaar en op maat vorm te geven. We gaan graag met u in gesprek! U kunt ons bereiken via info@krajicek.nl of 070  338 74 45.

ABN AMRO

Als Partner van de Toekomst in de domeinen Sport, Educatie, Kunst & Cultuur en Ondernemerschap wil ABN AMRO talent ontdekken, ontwikkelen en bekronen. Daar sluit het scholarshipprogramma van de Krajicek Foundation naadloos bij aan.

“Wij ondersteunen de scholarshippers door ze een studiebeurs te verstrekken, maar ook door ze te laten coachen door de medewerkers van onze bank. In 2015 organiseren we voor het eerst een Life Skills dag voor alle scholarshippers op De Toekomst. Een prachtige nieuwe vorm van samenwerking. Zo helpen we nog meer jongeren om hun talenten zowel binnen als buiten de Playgrounds, te ontdekken en te ontwikkelen,” aldus Ernst Boekhorst, hoofd sponsoring ABN AMRO.

ABN AMRO is partner en hoofdsponsor sinds 2003.

Nike

Het grootste sportmerk van de wereld en de Krajicek Foundation werken samen om zoveel mogelijk kinderen in aandachtswijken onder begeleiding van Krajicek Scholarshippers te laten sporten.

Nike, dat haar Europese hoofdkantoor heeft in Hilversum, stelt sportkleding ter beschikking aan de Krajicek Scholarshippers en medewerkers van de Krajicek Foundationen en levert daarnaast een financiële bijdrage.

Nike is partner sinds 2016.

Danone

De Krajicek Foundation en Danone hebben beiden het stimuleren van een gezonde levensstijl centraal staan. Danone wil samen met haar medewerkers en de Foundation actief bijdragen aan meer beweging en gezondere eetgewoontes voor in moeilijke omstandigheden opgroeiende jeugd. Daarom is Danone een langdurige partnership met de Krajicek Foundation aangegaan.

Danone is partner sinds 2008.

TomTom

TomTom is van mening dat ieder kind recht heeft op een fitte en actieve levensstijl. Die filosofie tezamen met het feit dat de kerntaken van TomTom gericht zijn op beweging en het bereiken van doelen maakt dat TomTom een ideale partner is van de Krajicek Foundation. Samen slaan beide partijen de handen ineen om kinderen in beweging te brengen.

“Het is algemeen bekend dat op jonge leeftijd voldoende bewegen belangrijk is voor een goede fysieke en mentale ontwikkeling van een kind”, zegt Corinne Vigreux, mede-oprichter van TomTom. “We zijn blij dat we voor ons Be Active-programma kunnen samenwerken met de Krajicek Foundation om hier samen in Nederland nog beter aan bij te dragen.”

Tomtom is partner sinds 2015

Nationale Postcode Loterij

De Nationale Postcode Loterij is in 1989 opgericht om goede doelen te steunen. Inmiddels spelen 2,5 miljoen Nederlanders mee met de loterij. Zij maken maandelijks kans op honderdduizenden prijzen. Tegelijkertijd steunen de deelnemers goede doelen waaronder de Krajicek Foundation, omdat de helft van de lotprijs bestemd is voor 92 goededoelenorganisaties.

De Postcodeloterij is partner sinds 2014

Vriendenloterij

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden. Ook steunt zij mensen in hun ambitie om een bijdrage aan de maatschappij te leveren. Loterijdeelnemers hebben de mogelijkheid om voor de Krajicek Foundation mee te spelen.

“Om al die kinderen met hun gelukkige snoetjes te zien kijken… zo mooi! Dan weet je weer waar je het allemaal voor doet,” aldus Boudewijn Poelmann, oprichter van de Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij en VriendenLoterij.

De Vriendenloterij is partner sinds 2004

Vaessen

Vaessen, opgericht in 1929, richt zich specifiek op de ontwikkeling, bouw en het onderhoud van maatschappelijk vastgoed. Op het gebied van de realisatie van sportaccommodaties en brandweerkazernes zijn zij marktleider. Op het gebied van onderwijsaccommodaties bekleden ze een prominente positie.

Investeren in kansen voor kinderen met sport als vliegwiel; dat is wat de Krajicek Foundation en sportbouwer Vaessen eensgezind verbindt. Om die reden zijn wij al zo lang partner van de Krajicek Foundation,” aldus Tom Haagmans, Directeur Vaessen.

Vaessen is partner sinds 2009.

Nijha

Nijha is ontwerper en inrichter van beweegruimtes. Van advies en ontwerp tot de complete inrichting van sportaccommodaties en speelplekken. Als producent en leverancier van sporttoestellen, speeltoestellen en sport- en spelmaterialen kunnen zij de klant van A tot Z ondersteunen. Afnemers zijn o.a. gemeenten, scholen, zorgcentra, speeltuinverenigingen en sportverenigingen.

Innovatie is een belangrijke pijler binnen het bedrijf. Nijha loopt dan ook voorop in nieuwe ontwikkelingen in de wereld van sport en bewegen. Nijha is sinds 1922 sterk in beweging. “De Krajicek Foundation zet zich in om alle kinderen de mogelijkheid te bieden te sporten en spelen dichtbij huis. Een visie die naadloos aansluit bij die van Nijha,” aldus Kees van Marion, directeur van Nijha.

Nijha is partner en hoofdsponsor sinds 2004.